MvPedicure

Wist u dat een mens ongeveer 180.000 km in zijn of haar leven loopt? Dit is ongeveer 4 keer de aarde rond. Verzorg daarom uw voeten goed. Een heerlijke behandeling zal uw voeten goed doen! MvPedicure geeft basispedicure- & spa pedicure behandelingen. Ook lakt ze uw nagels met gellak. Dit alles onder het genot van een heerlijk kopje koffie of thee. Na de behandeling kunt u zorgeloos genieten van uw

Stef Kroon

With A Little Help verwoordt precies dat waar Stef Kroon in gelooft. Ieder heeft de kracht om te veranderen, bij te sturen, nieuwe wegen in te slaan, beter in balans te komen met jezelf. Om je energie weer te voelen stromen, de twinkeling in je ogen terug te krijgen, vooruit te komen. Soms heb je daar wat hulp bij nodig. Concept en creatie Raymond Waltjen, Vormgeving/DTP Cor van Heezik, web

MPG.

MPG. ontwikkelt ijzersterke creatieve content die de relatie tussen mensen en merken versterkt. Altijd en overal. Van strategisch advies en creatie tot contentproductie. Van een rake blogpost tot een compleet contentplatform en ik heb mogen helpen met de vormgeving en uitwerking van de Gall & Gall Almanak.

Studio Cor van Heezik

Hierbij een klein overzicht van een aantal privé projecten/opdrachten. Het is fijn om naast mijn bestaande werkzaamheden mezelf te verdiepen in andere richtingen uit het veelzijdige creatieve vak. Ik maak dingen in opdracht maar ook veel vrij werk.

akdp advocaten

akdp advocaten is opgericht in 1982 en bestaat al ruim 38 jaar. Er is mij gevraagd om eens met een frisse blik te kijken naar de identiteit. Wat ik vooral miste was brutaliteit en dat je als kantoor gezien mag worden. Met deze gedachte ben ik aan de gang gegaan.

WildFM

In samenwerking met Ron Walvisch, concept en copy, hebben wij in opdracht van WildFM een verkoop brochure, advertentie en advertorial gemaakt. Ik was verantwoordelijk voor het ontwerp en de vormgeving.

New Horizonz

NewHorizonz

NewHorizonz is dagelijks bezig met branding, retail en hospitality. Niet vóór, maar mét hun klanten. Ze dagen uit, zoeken de grenzen op en staven hun creativiteit met bewezen effectiviteit. Onder andere door nuchtere tools in te zetten zoals: Store check-up, Creative think tank en Brand Horizonz workshop. Zo komen ze tot verfrissende inzichten en onorthodoxe oplossingen die doelgroepen op het juiste moment raken en tot actie aanzetten. Doordachte designs, verleidelijke