New Horizonz

NewHorizonz

NewHorizonz is dagelijks bezig met branding, retail en hospitality. Niet vóór, maar mét hun klanten. Ze dagen uit, zoeken de grenzen op en staven hun creativiteit met bewezen effectiviteit. Onder andere door nuchtere tools in te zetten zoals: Store check-up, Creative think tank en Brand Horizonz workshop. Zo komen ze tot verfrissende inzichten en onorthodoxe oplossingen die doelgroepen op het juiste moment raken en tot actie aanzetten. Doordachte designs, verleidelijke

Dettol

Met meer dan 80 jaar ervaring in de hygiëne, is Dettol de expert bij uitstek op het gebied van hygiëne en reinigingstips – perfect voor een gezond gezin! Ron Walvisch is de bedenker van het nieuwe werkwoord “Dettollen” en deze hebben wij samen toegepast op verschillende uitingen.

Tiramisu

Kom thuis in de gastvrije Italiaanse sfeer. Je kunt bij Tiramisu by George genieten van heerlijke Italiaanse gerechten. Zo maken ze zelf verse Italiaanse panini uit de steenoven, ze hebben de lekkerste antipasti, pizza’s, pasta’s of andere primi en vergeet de dolce niet. Uiteraard mag de Tiramisu van George niet ontbreken. Een aantal jaren geleden heb ik het logo en de huisstijl ontwerpen. Ondanks de corona crisis hebben we diverse